Receptionist (Alvesta)

2022-09-21 11:24:19

Är du vårt nya ansikte som våra kunder först möts av?  

Dina arbetsuppgifter i receptionen är huvudsakligen att ta emot hissfel och fördela samt registrera dessa på de olika serviceteknikerna, ta emot inkommande samtal i växeln och sammanställa dokumentation som levereras med utgående hissleveranser.

Det är en heltidstjänst och du arbetar i en grupp om två som ser till att växeln alltid är bemannad. Du är social och driven lika dina nya medarbetare som gillar att ha kul tillsammans på arbetstid!

Som receptionist kommer du även att

* ta emot besökare
* se till att receptionen ser representativ ut
* utföra en del administrativa uppgifter
* dokumentera och arkivera
* ta hand om den allmänna trivseln på kontoret.

Är du den vi söker?

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att ta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Viss erfarenhet av någon form av serviceyrke och administrativt arbete kommer att vara till stor hjälp i arbetet för din egen del, men har du inte det blir startsträckan helt enkelt bara lite längre.

I övrigt söker vi dig som

* har goda kunskaper i såväl engelska som svenska
* har ett mycket gott sinne för detaljer
* har god datorvana och någon erfarenhet av webbaserade system
* har gymnasieutbildning
* har mycket god känsla för service
* är duktig på att kommunicera.

Frågor och ansökan

Kontakta Göran Björkqvist, vd på 0472-390 705 eller goran.bjorkqvist@alt.se

Ansökan skickas till jobb@alt.se

Vi gör fortlöpande göra utvärderingar. Tveka inte, ta chansen att komma med i ett positivt gäng på ett företag med drag och där personalen är en av våra största tillgångar!